Afbetaling

Du kan vælge at betale i dit eget tempo eller betale et fast beløb hver måned. 
Når du vælger afbetaling med Klarna, gælder følgende altid: 
•    Du får din bestilling, inden du betaler
•    Alle køb bliver samlet på en månedsfaktura 
•    Du betaler i dit eget tempo eller et fast beløb hver måned

Konto – betal i dit eget tempo

Du betaler et valgfrit beløb hver måned. Minimumsbeløbet er 1/24 af det samlede beløb (dog mindst 89 kr.). Du kan til enhver tid indfri din aftale uden omkostninger. 

Standard eksempel: Ved et samlet køb på 10,000 kr. som afbetales over 24 måneder med en variabel årsrente på 22,70 %, bliver den månedlige ydelse 512 kr og kreditkøbspris 12,289 kr. Årlige omkostninger i procent (ÅOP) er derfor 22,70 % for denne betalingsplan, og kreditomkostninger er 2,289 kr.

Fast afbetaling

Fast afbetaling betyder, at du kan afbetale over 6, 12 eller 24 måneder (hos visse butikker kan du vælge op til 36 mdr.). Du ved lige fra starten, hvad den månedlige ydelse bliver – og du ved, hvornår du er færdig med at betale. Ved fast afbetaling beregner vi renteomkostningerne ud fra den totale gæld. Det betyder, at den månedlige ydelse er højere den første måned og lavere den sidste.

Link til Klarnas vilkår og betingelser. 
Link til Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger (SEF). 

Kreditvurdering

Ved købet foretages en kreditafprøvning som i særlige tilfælde indebærer at kreditoplysninger indhentes.

Personoplysninger

Klarna behandler dine persondata for at udføre vores forpligtelser i denne aftale og til de yderligere formål, der er beskrevet i vores Databeskyttelsespolitik. Vores Databeskyttelsespolitik kan du finde her, og på vores hjemmeside. Ved brug af Klarnas tjenester bekræfter du, at du har læst denne meddelelse. Vi behandler dine persondata for eksempel for at identificere dig og udføre kundeanalyse, kreditvurderinger, markedsføring og forretningsudvikling. Vi overfører muligvis også dine data til udvalgte partnere (såsom kreditorreference bureauer), som muligvis er etableret uden for EU/EØS. I Databeskyttelsespolitik er der mere information om vores datadeling, dine rettigheder med hensyn til dine data, hvor du kan kontakte os med spørgsmål eller indsende en klage til en myndighed.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på +45 69 91 88 81. Kundeservice har åbent alle hverdage fra 9.00 – 17.00. Hvis der skulle opstå en tvist mellem dig og Klarna, som vi ikke har kunnet løse, kan du henvende dig til det svenske forbrugerklagenævn, Allmänna reklamationsnämden. Du kan indsende din tvist til ARN via ODR-platformen: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Du kan også indsende din tvist på svensk til følgende adresse: Postbox 174, 101 23 Stockholm, Sweden.